Нас часто запитують, які переваги дає вибір зовнішньої реклами проти інших видів ЗМІ. Щоб допомогти медіапланувальникам зрозуміти переваги зовнішньої реклами, ми склали наступний список, чому є сенс розглянути Білборди Київ при розробці маркетингового бюджету.
Посилення медіаміксу
Згідно із загальним правилом реклами, середній споживач повинен побачити щось не менше 10 разів, перш ніж він прийме заклик до дії. Білборди, транзитна реклама та реклама на автобусних зупинках дозволяють компаніям доповнити свої інвестиції у цифрові технології, друк та радіо послідовним маркетинговим повідомленням, яке буде переглянуто кілька разів та здатне охопити цілий регіон.
Очі на дорозі
На відміну від радіо- чи телевізійної реклами, у зовнішній рекламі аудиторія не може просто переключити канал. Незалежно від того, на кого ви орієнтуєтеся — на ранкових пасажирів чи пішоходів у густонаселеному районі, коли люди перебувають у русі, вони, як правило, краще бачать довкілля та звертають увагу на рекламу у полі свого зору.
Повне охоплення ринку
Однією з головних переваг зовнішньої реклами є те, що ви отримуєте повне охоплення ринку навіть при розміщенні однієї реклами на автобусі чи білборді. Оренда білбордів сьогодні є досить доступною по ціні, що означає, що ви отримаєте максимум зі своїх інвестицій в маркетингову кампанію.
Перевага чистого полотна
Кожен вид зовнішньої реклами (транзитна, білборди, автобусні зупинки тощо) унікальний у тому сенсі, що рекламодавці мають можливість використовувати простір нестандартними способами, які можуть бути надзвичайно привабливими для глядача.