Навіть якщо ви використовуєте платні SEO посилання для свого сайту, важливо прагнути того, щоб вони виглядали в тексті максимально природно. Тільки так рейтинг вашого сайту зростатиме, і жодні санкції з боку пошукових систем йому не загрожуватимуть. Інформаційний портал Gosta.media створює якісні зовнішні посилання на ваш сайт з урахуванням усіх алгоритмів. Сьогодні ми поговоримо про те, чим саме відрізняються платні SEO посилання від природних, та які посилання краще вибрати для просування.
SEO просування сайту може бути зовнішнім чи внутрішнім. Зовнішнє просування саме будується за рахунок посилань на сайтах-донорах. При SEO просуванні сайту важливо дотримуватися низки принципів – це стабільність, плавність та поступовість. Якщо ви прагнете якісного лінкбілдингу, то він повинен відповідати наступному параметру – краще менше, але якісніше.
Ніколи не розміщуйте посилання на свій сайт на сумнівних донорах. Успіх SEO просування сайту залежатиме відразу від кількох факторів:
- Авторитетність та трастовість донорів;
- Різноманітність розміщеного контенту;
- Подібна тематика (повна відповідність або близький вміст);
- Ручне розміщення посилань у тексті;
- Чітке дотримання графіків під час публікації матеріалу.
Перейдемо докладніше до того, що таке платні SEO посилання, та які посилання вважаються природними.
Платні SEO посилання
Пояснимо простими словами, як усе працює. Сайт-донор продає місця під платні SEO посилання у своїх матеріалах. Сео-фахівці чи власник сайту-акцептора купує можливість публікації. Платні SEO посилання можуть бути представлені донором у двох форматах:
- Тимчасові. За такі посилання необхідно буде вносити додаткову оплату протягом певного терміну (найчастіше – раз на рік). Якщо оплату не внесено – посилання із сайту донора буде видалено.
- Вічні посилання. Коштують дорожче за тимчасові, зате залишаються на донорі доти, доки він працює. Останній варіант вважається надійнішим.
Цікавий факт – самі пошукові системи платні SEO посилання не вітають, оскільки це порушує правила чесної конкуренції, а також ранжирування сайтів у видачі. При цьому платні посилання матимуть набагато більше користі для вашого сайту (особливо при правильному розміщенні), ніж безкоштовні.
При вивченні поняття платних СЕО посилань варто ознайомитися з терміном «Аутріч». Якщо простими словами, це один з методів просування сайтів, коли власник особисто домовляється з донорами, блогерами, інфлюенсерами. За такої взаємодії вдається домогтися приходу органічного трафіку.
Природні посилання
Природні посилання найчастіше виходять безкоштовно. При цьому власник сайту повинен розуміти, що такі лінки отримувати набагато складніше та витратніше за часом, якщо порівнювати із платними SEO посиланнями. Роблячи вибір, ви ухвалюєте рішення – заощадити свої гроші, але витратити більше часу, або просто придбати посилання на потрібному ресурсі.
Для отримання безкоштовних посилань вам необхідно:
- Розміщувати якісний та актуальний контент на своєму сайті;
- Зареєструвати ресурс у спеціальних каталогах;
- Згадувати свій сайт на різних тематичних ресурсах та форумах;
- Домовитися про взаємний обмін посиланнями та ін.
Анкорні та безанкорні посилання
Якщо ви проводите СЕО просування свого сайту за допомогою посилань, варто також розумітися на поняттях «анкорні» та «безанкорні». Безанкорні – це посилання у вигляді електронної адреси самої сторінки або анкорів з назвою бренду, словами «джерело», «тут», «докладний опис». Анкорне посилання, відповідно, виглядає як клікабельні слова-анкори. Таке посилання пояснює людині його шлях далі після кліка.
Якщо вам потрібно придбати платні SEO посилання, радимо вибирати надійні сайти-донори. Обов’язково вивчіть репутацію, а також переконайтеся, що ресурс не має банів та блокувань у пошукових системах.