На ринку праці завжди існувала безліч агенцій, які займаються пошуком робочої сили для великих та малих компаній. Колись це були кадрові агенції або агенції з працевлаштування. Зараз вони звуться рекрутинговими, а спеціалісти що в них працюють рекрутерами. Змінились їх специфіка роботи, методи пошуку кандидатів та відношення з бізнесом, що є основним замовником вакансій. Є агенції що спеціалізуються на пошуку фахівців у певній категорії на ринку праці, наприклад у сфері IT. В сучасному світі сфера інформаційних технологій розвивається безупинно, тому пошук спеціалістів в ній є пріоритетною задачею таких компаній. Деякі з них ще й займаються освітніми програмами, надаючи можливість отримати знання та нову професію (https://www.evotalents.school/).

IT рекрутер що має знати?

Навчитись рекрутингу можна, але цьому не навчать в школі або в університеті. Рекрутер може бути людиною, що отримала споріднену спеціальність, навчаючись у виші. Це може бути соціологія, психологія або маркетинг. З цими знаннями можна заглибитись в пошук інформації про цю роботу в інтернеті або почитати книжки на кшталт рекрутинг для чайників, але краще пройти спеціалізовані курси рекрутингу, де викладачі дадуть не лише необхідні фахові знання, а ще й нададуть можливість отримати практичні.

Рекрутер – це фактично лице компанії, від спілкування з ним залежить враження про всю компанію та роботодавця. Дуже важливо, щоб у кандидата від цього контакту залишились позитивні враження. Навіть, якщо подальша співпраця не відбудеться, людина може порекомендувати рекрутера або компанію знайомим та колегам.

Тому рекрутер повинен мати різноманітну сферу інтересів та багато навичок у соціальному плані. Потрібно володіти грамотною літературною мовою, мати вміння працювати в команді, знаходити спільну мову з людьми, вміти не тільки говорити, а й слухати. Додамо сюди ще стресостійкість, комунікабельність та емпатію і ми отримаємо портрет майже ідеального рекрутера.

Бо хто такий рекрутер? Це людина, яка шукає таланти. А також закриває потреби бізнесу в висококласних спеціалістах. Тому він і сам повинен бути талановитим.

На додаток до сказаного невелика ілюстрація того, з чим стикаються у своїй роботі фахівці з рекрутингу та які проблеми намагаються вирішити.

Деякі рекрутери давно використовують у своїй діяльності елементи роботи продажників. Наприклад такі як холодні дзвінки, масові розсилки, роботу з запереченнями та багато інших. Була навіть зроблена спроба зробити воронку продаж для рекрутингу. Ідея була в тому, що якщо збільшити кількість контактів з потенційними кандидатами на початку пошуку, то й після проходження всіх процедур відбору матимемо більшу кількість потрібних спеціалістів. Але насправді така закономірність не підтвердилась. На те біло дві основні причини.

  1. Час роботи технічних фахівців коштує досить дорого. Це підвищує вартість пошуку персоналу та одночасно знижує якість, бо рекрутерам потрібно перечитувати сотні резюме та проводити велику кількість співбесід. Цей час вони могли витратити на більш цілеспрямований та якісний пошук кандидатів.
  2. Збільшення кількості кандидатів призводить до пропорційного збільшення відмов.

В результаті ми отримуємо більше незадоволених людей, які можуть у своєму середовищі стати джерелом негативних відгуків про компанію чи самого рекрутера.

О нас admin

administrator
Про що слід знати перед купівлею окулярів Предыдущая запись Про що слід знати перед купівлею окулярів
Як обрати якісні жіночі гольфи Следующая запись Як обрати якісні жіночі гольфи